perjantai 29. toukokuuta 2015

YOU JUST STAND STILL, LOOK PRETTY

photo SAARA-14_zpshbfixzn5.jpg  photo SAARA-15_zpseh0ktvpv.jpg  photo SAARA-13_zpsyw8rpv3i.jpg  photo SAARA-6_zpsilttdqy4.jpg  photo SAARA-5_zpszr552mx8.jpg  photo SAARA-11_zpssmns8mpi.jpg  photo SAARA-12_zpsu4fzr66i.jpg  photo SAARA-9_zpst6umtbqn.jpg  photo SAARA-10_zpsl2rfooof.jpg  photo SAARA-1_zpsctos116p.jpg photo SAARA-4_zpsrqdhqf8i.jpg

KIVA NÄHDÄ TAAS

Pari kuukautta on ollut aika raskaita, kun on pitäny tasapainotella koulun ja töiden välillä, harrastaa joskus sosiaalista elämää ja jostain löytää itellenikin kunnolla aikaa. Kaksi jälkimmäistä on jäänyt vähän heitteille, mutta ainakin töissä on ollut kivaa ja koulussa päässyt näkemään kavereita. Nyt alkoi kesäloma ja vaikka työt jatkuvat, koulun poisjäänti arjesta helpottaa suuresti. Mulla on paljon juttuja joita haluan tänä kesänä toteuttaa, ihan sellasia pikkusia, mutta kuitenkin suuria piristeitä arjen keskellä. Tässä siis hieman esimakua siitä mitä mun kesä tulee sisältämään!

Vietä koko yö ulkona ystävien kanssa.
Jussina syömään hattaraa lintsille parhaan ystävän kanssa.
All Time Low: keikka.
Kahen vuoden talviturkki menemään!
Ekstempore reissu toiseen kaupunkiin.
Kisamatka (ratsastus) ystävän kanssa.
Mansikkamaalle äidin kanssa. ♥
 photo blogiin-1_zpskx1xy32f.jpg Työt tosiaan täyttävät aika reippaasti mun kesän, mutta kyllä pari lomaviikkoakin joukkoon mahtuu. Oon päättänyt, että sillon en istu koneella vaan oikeasti teen kaikkea maan ja taivaan väliltä. Otan ihan kaiken ilon irti niistä päivistä, kun ei tarvitse hoitaa velvollisuuksia ja tsekkailla sähköpostia joka toinen minuutti.

Tervetuloa kesä 2015, please be awesome!

lauantai 28. maaliskuuta 2015

JOKA HETKESTÄ KAIKKI IRTI

Kun tälläset suomijuntit lähettää ensitöikseen kolmistaan selviytymään Lontoossa paikasta A paikkaan B, mitä voi odottaa? Ei ainakaan täydellistä suoritusta, jossa kaikki menee kuin rasvattu. Ensimmäinen bussimatka meni hyvin, toinen ei niinkään. Jäätiin joitakin kilometrejä liian aikaisin pois kyydistä ja sitten roudattiin matkalukkuja pitkin poikin. Ilma oli onneksi kiva, lämmintä vaikkakin tuulista. Oli tosiaan tarkoitus päästä lentokentältä meidän kämpän lähelle, jossa meitä oltiin vastassa. Kyllä me loppuenlopuksi päästiin ihan talolle asti ja voi kun se olikin ihana! Ihanan valoisa ja kotoisa, pieni söpö englantilaiskoti.
 photo lontoo-1_zpsj8lnocid.jpg  photo kollaasi1_zpse4mwfzgo.jpgKämpällä syötiin, juteltiin niitä näitä ja suunniteltiin hieman tulevia päiviä. Olo oli vieläkin niiiiin epätodellinen, siellä me nyt oltiin; Lontoossa, Englannissa, toteuttamassa meidän unelmia. Mentiin illaksi tutustumaan Kingstoniin, kun aivan talon edestä kulki suora bussi sinne. Kyseisestä paikasta muodostui ainakin itselleni ihan ehdoton lemppari matkan aikana. Sieltä löytyi kaikkea tarvittavaa sopivassa mittakaavassa; ruoka- ja vaatekauppoja (PRIMARK), mukavasti elämää ja hyvät kulkuyhteydet niin bussilla kuin junallakin. Kaikki oli yhtä suurta wow-elämystä aina kauppojen valikoimista rakennuksiin ja siihen rakastettavan ärsyttävään brittiaksenttiin. En oikein tiedä mitä muuta voisin Kingstonista sanoa, se oli rakkautta ensisilmäyksellä. ♥
 photo kaumlnnykaumlllauml_lontoo-4_zpsxrfzqsmf.jpg  photo lontoo-2_zpsd26dko9r.jpg  photo kaumlnnykaumlllauml_lontoo-5_zpsx3o7iiwe.jpgSeuraavana päivänä suunnitelmissa oli mennä aamusta junalla Waterloohun, sieltä metrolla Camdeniin ja tutustua siihen paljon puhuttuun turistirysään. Se ei ollut täysin sitä mitä odotin, mutta en kyllä pettynytkään. Paljon kojuja, joissa tarjonta kylläkin toisti itseään. American Apparel, Vans ja Urban Outfitters piti tietysti myös vilkaista läpi. Hirveästi tuntui olevan jonkinlaisia luokkia liikkellä, tiedä sitten onko se Lontoossa ihan arkipäivää. Ihmisiä oli tietysti paljon ja vaikka se mua yleensä hirveästi ahdistaa, ei koko Lontoon reissun aikana tullut sellaista yök ihmisiä äkkiä pois-fiilistä.

Camdenissa syötiin jonkinsortin kiinalaista ruokaa ja heti sen jälkeen jatkettiin matkaa seuraavaan paikkaan. Yhdellä meistä oli illalla luvassa keikka, joten ei ollut hirveän pitkiä aikoja ''tuhlattavaksi'' yhdessä paikassa. Camdenista matka jatkui siis metrolla Piccadilly Circukseen, josta käveltiin Oxford Streetille. Käytiin muutamissa kaupoissa matkan varrella, mm. Hollisterilla ja mitäpä siihen sanoisi, vähän eri tasoa nuo kaupat siellä verrattuna Suomeen. Oxford Streetillä sekä Piccadillyssä ihmismäärä oli jo sen verta valtaisa, että Helsingin ruuhkat rupesivat tuntumaan säälittävän pieniltä. Piipahdettiin hieman pidempi aika myös Hamley'ssä ja voi miten hyvä fiilis siellä tuli itsellekin, kun työntekijät olivat niin hyväntuulisia ja iloisia, touhuamassa kokoajan kaikkea!
 photo lontoo-3_zps1wtgivd1.jpg photo kaumlnnykaumlllauml_lontoo-7_zpsiqhbvgvm.jpg  photo kaumlnnykaumlllauml_lontoo-11_zps0skrgua7.jpg  photo kaumlnnykaumlllauml_lontoo-10_zpsolhbdzli.jpg  photo lontoo-4_zpsbixr6ljv.jpg  photo lontoo-5_zpsly1pbhts.jpg  photo kollaasi2_zpsqx4jnxou.jpg  photo piccadilyl_zps1wmhjbme.jpgOxford Streetiltä lähdettiin metrolla takaisin Waterloohun ja sieltä junalla Malden Manoriin, josta oli 5min kävelymatka asunnolle. Matkan varrella pysähdyttiin kämpän lähellä olevaan leikkipuistoon, josta sisäiset lapset pääsivät valloilleen - varsinkin Matildalla ja Jasulla. :-D Illalla, kun Matilda oli lähtenyt keikalle oli mun ja Jasun tarkoitus lähteä käymään Kingstonissa. Jostain syystä bussi ei kuitenkaan sillä hetkellä kulkenut, joten päädyttiin kävelemään Tolworthiin ruokakauppaan. Kyseinen kauppa oli M&S, joka nimettiin kaupaksi, jossa kiireiset asianajajat käyvät, kun ei eivät ehdi tehdä lapsilleen ruokaa. Illalla jalat oli kipeät, mutta kukaan ei valittanut mistään - oltiinhan me Lontoossa.